سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بردباری، جامه دانشمند است، پس مبادا که آن را به تن نکنی [امام باقر علیه السلام ـ در نامه اش به سعد خیر ـ]
 
چهارشنبه 94 آذر 18 , ساعت 9:19 صبح

امام حسن مجتبی سلام الله علیه سه داستان کوتاه از کرم کریم اهل بیت(ع)

السلام علیک یا کریم اهل بیت(ع)؛
سه داستان کوتاه از کرم کریم اهل بیت(ع)
شوهر زن که آمد و از جریان مطلع شد بر زن پرخاشی کرد و گفت: وای بر تو! تنها گوسفند مرا برای مردمی ناشناس می‌کشی، آنگاه می گویی: از قریش بودند!؟

 به گزارش سرویس دینی جام نیوز، بنا به گواهی متون تاریخی و روایی، یکی از ویژگی های منحصر به فرد امام حسن مجتبی (ع)، بخشش بی مانند ایشان در بعد مادی (بخشش مال) و معنوی (دعای مستجاب) بوده است.

بخششی بی مانند

روزی امام حسن (ع) و امام حسین (ع) و عبدالله بن جعفر به راه حج می رفتند. پس زاد و توشه‌ ی آنان از میان رفت. گرسنه و تشنه به خیمه ‌ای رسیدند که پیرزنی در آن زندگی می کرد. از او آب طلب کردند. پس پیرزن با مهربانی گفت: این گوسفند را بدوشید و شیر آن را با آب بیامیزید و بیاشامید. ادامه مطلب...

سه شنبه 94 آذر 3 , ساعت 8:46 صبح

اربعین نسخه‌جالب داروخانه برای مراسم اربعین/عکس

به مناسبت اربعین؛
نسخه‌جالب داروخانه برای مراسم اربعین/عکس
ان شاالله که اصلا استفاده نکنی ولی رویشان نوشتم که اگه دیدید یادم کنید..

به گزارش سرویس دینی جام نیـوز،مجید جلیلی در صفحه پلاس خود نوشته است: امروز رفتم دارو خانه یه مقدار دارو بگیرم برای پیاده روی اربعین. بعد که دارو ها را آورد یه نگاه بهم انداخت و دیدم روی قرص ها برچسب زد و شروع کرد به نوشتن! نسخه نداشتم و همین طور داشتم قرص ها را می خریدم و متعجب که چه می نویسد. تمام که شد دارو ها را داد و گفت: ان شاالله که اصلا استفاده نکنی ولی رویشان نوشتم که اگه دیدید یادم کنید. فهمیده بود برای پیاده روی هست و روی همه شان نوشته بود التماس دعا.

 

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ