سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمت با عصمت همراه است . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 102 فروردین 10 , ساعت 1:33 صبح

مدیر مرکز انیمیشن سوره خبر داد که سریال‌های «بازی ناتمام»، «موتورها» و بعدتر «خواب دزد»، «ابرقهرمانان» و «بادآباد» مراحل پیش‌تولید و تولید را در این مرکز پشت سر می‌گذارند.

تولیدات جدید مرکز انیمیشن سوره در راه است/ سال اتفاقات خوب در سوره

فارس‌پلاس؛ دیگر رسانه‌ها- امیررضا مافی، مدیر مرکز انیمیشن سوره درباره اینکه چه عواملی این مرکز را ترغیب کرد که روی سریال «چل پله زیر زمین» که این روزها از شبکه کودک در حال پخش است، سرمایه‌‌گذاری کند، به مهر گفت: ما با یک قصه کامل و شخصیت‌های به اصطلاح شسته‌رفته، آماده و طراحی شده مواجه بودیم؛ شخصیت‌هایی که می‌توانستند دوست داشتنی باشند. همچنین یک بستر خوب و اقتصادی فراهم شده بود که می‌توانستیم روی آن سرمایه‌گذاری و به فصل‌های آینده‌اش فکر کنیم.

تولید فصل‌های بعدی «چل پله زیر زمین»

وی ادامه داد: از سوی دیگر تیم این سریال یعنی علیرضا طاهری و استودیو قاف که خارج از تهران فعالیت می‌کرد، حرفه‌ای است و توانسته بود ساختار کامل یک سریال را تشکیل دهد. همه این موارد و محتوایی که مدنظرمان بود باعث شد که در دوره سوم رویداد «رویازی» روی یک پروژه 300 دقیقه‌ای که قولش را داده بودیم، سرمایه‌گذاری کنیم. به همین دلیل «چل پله زیر زمین» را برگزیدیم و در تلاشیم فصل‌های بعدی‌اش را نیز کلید بزنیم تا پروژه تداوم پیدا کند. ادامه مطلب...

پنج شنبه 102 فروردین 10 , ساعت 1:32 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهمّ ارْزُقنی فیهِ رحْمَهَ الأیتامِ و إطْعامِ الطّعامِ و إفْشاءِ السّلامِ و صُحْبَهِ الکِرامِ بِطَوْلِکَ یا ملجأ الآمِلین.

خدایا روزیم کن در آن ترحم بر یتیمان و طعام کردن بر مردمان و افشای سلام و مصاحبت کریمان به فضل خودت اى پناه آرزومندان.

 


چهارشنبه 102 فروردین 9 , ساعت 2:5 صبح

دبیر شورای امنیت ملی روسیه گفت در صورتی که موجودیت این کشور تهدید شود، روسیه تسلیحات کافی برای نابود کردن هر دشمنی از جمله آمریکا را دارد.

مسکو: تسلیحات کافی برای نابود کردن آمریکا را داریم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «نیکلای پاتروشف» دبیر شورای امنیت ملی روسیه هشدار داد در صورتی که موجودیت این کشور تهدید شود، روسیه تسلیحات کافی برای نابودی هر دشمنی از جمله آمریکا را دارد.

وی که در مصاحبه با نشریه روسیسکایا صحبت می‌کرد، گفت: «سیاستمداران آمریکایی در دام تبلیغات خودشان گرفتار شده‌ و همچنان مطمئن هستند که در صورت درگیری مستقیم با روسیه، آمریکا می‌تواند یک حمله موشکی پیشگیرانه انجام دهد و پس از آن روسیه دیگر قادر به پاسخگویی نخواهد بود».

پاتروشف اضافه کرد: «روسیه صبور بوده و هیچ کسی را بوسیله توانایی‌های نظامی خود تهدید نمی‌کند اما  در صورت تهدید موجودیت روسیه، دارای تسلیحات منحصر بفرد نوینی هستیم که قادر به نابود کردن هر دشمنی از جمله آمریکا هستیم».


چهارشنبه 102 فروردین 9 , ساعت 2:2 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهمّ اعنّی فیهِ على صِیامِهِ و قیامِهِ و جَنّبنی فیهِ من هَفَواتِهِ و آثامِهِ وارْزُقْنی فیهِ ذِکْرَکَ بِدوامِهِ بتوفیقِکَ یا هادیَ المُضِلّین.


خدایا یارى کن مرا در این روز بر روزه گرفتن و عبـادت و برکنارم دار در آن از بیهودگى و گناهان و روزیم کن در آن یادت را براى همیشه به توفیق خودت اى راهنماى گمراهان.


سه شنبه 102 فروردین 8 , ساعت 2:57 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

«اللهمّ لا تَخْذِلْنی فیهِ لِتَعَرّضِ مَعْصِیتِکَ ولا تَضْرِبْنی بِسیاطِ نَقْمَتِکَ وزَحْزحْنی فیهِ من موجِباتِ سَخَطِکَ بِمَنّکَ وأیادیکَ یا مُنْتهی رَغْبةَ الرّاغبینَ. »

«خدایا در این روز مرا به نفس سرکشم، وامگذار تا پی طغیان و نارضایتی تو روم و مرا با تازیانه خشم و غضبت ادب مکن، مرا از موجبات ناخرسندیت، بر کنار بدار، به حق مهربانی و نعمت نوازیت، ای نهایت آرزوی مشتاقان. » به گزارش ایسنا، آیت الله مجتهدی تهرانی در شرح دعای روز ششم «اَللّهُمَّ لا تَخْذُلْنی فیهِ لِتَعَرُّضِ مَعْصِیَتِکَ» می‌گوید: خدایا، من را به واسطه تعرض گناه خوارم نکن، گناه آدم را خوار و عبادت و بندگی آدم را عزیز می‌کنند. اگر اهل طاعت و بندگی شوید، عزیز می‌شوید؛ اما اگر اهل گناه باشید، کسی دوستتان ندارند.
وی افزود: اهل گناه ولو اگر تحصیلات عالی رتبه دانشگاهی هم داشته باشد و لباس‌های فاخر به تن کند، باز هم خوار است. اما بندگی خدا را کردن باعث می‌شود تا محبت آن شخص به مقدار بسیار زیادی در دل دیگران باشد. ادامه مطلب...

سه شنبه 102 فروردین 8 , ساعت 2:56 صبح

تغذیه در وعده سحری چگونه باید باشد؟

مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت گفت: در وعده افطار باید ضمن پرهیز از پرخوری، از غذاهای سبک و در عین حال پر انرژی استفاده شود. سعی شود غذا به آرامی جویده شود. هنگام افطار بدن نیاز به یک منبع انرژی به شکل گلوکز دارد که کاهش قند خون در ساعات روزه داری را جبران کند.

طبق گزارش ایسنا،‌ دکتر احمد اسماعیل زاده اظهار داشت: در وعده غذایی افطار در ماه مبارک رمضان، مصرف یک لیوان آب گرم، چای کمرنگ و یا یک لیوان شیر گرم همراه با خرما یا عسل در شروع افطار توصیه می شود. همچنین استفاده از غذاهای سبک مثل فرنی، شیربرنج و نان و پنیر و سبزی، یکی از عادات خوب غذایی ایرانی در این ایام است.

وی افزود: مصرف انواع سوپ کم چرب، آش کم حبوبات و سبک، حلیم بــدون روغن (حلیم منبع خوبی از مواد نشاسته‌ای، فیبر، پتاسیم و منیزیوم است) غذای مناسبی برای افطار است. از سوی دیگر خوردن آش های غلیظ و چرب که مقدار زیادی پیاز داغ و نعناع داغ دارد و حبوبات فراوان به دلیل ایجاد مشکلات گوارشی در وعده افطار توصیه نمی شود. ادامه مطلب...

دوشنبه 102 فروردین 7 , ساعت 2:45 صبح
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ
 
اللهمّ اجْعَلْنی فیهِ من المُسْتَغْفرینَ واجْعَلْنی فیهِ من عِبادَکَ الصّالحینَ القانِتین واجْعَلْنی فیهِ من اوْلیائِکَ المُقَرّبینَ بِرَأفَتِکَ یا ارْحَمَ الرّاحِمین.
 
خدایا قرار بده در این روز از آمرزش جویان و قرار بده مرا در این روز از بندگان شایسته و فرمانبردارت وقرار بده مرا در این روز ازدوستان نزدیکت به مهربانی خودت ای مهربان ترین مهربانان.

 


دوشنبه 102 فروردین 7 , ساعت 2:43 صبح

حجت‌الاسلام حیدری کاشانی گفت: براساس تاریخ قافله، عارفی مورد سرقت راهزنان قرار گرفت، اما خورجینش را نداد و در مواجهه با رئیس راهزنان با خواندن دو آیه از قرآن موجب تحول او شد.

داستان سردسته‌ دزدها که با شنیدن 2 آیه قرآن متحول شد+فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام محمدباقر حیدری کاشانی سخنران مذهبی در حرم امام رضا (ع) با اشاره به یک داستان تاریخی اظهار داشت: روزی عارفی در مسیر، گرفتار راهزنان قافله شد. آن‌ها قافله را غارت کردند. عارف چند ماهی سراغ کسب حلال برای تأمین معاش خانواده خود رفته بود و تمام درآمدش را داخل خورجین ریخته بود.

رزق و روزی حلالی جمع کردم، دلم نمی‌آید بدهم

وی افزود: هرچه سارقان تلاش کردند که این خورجین را از او بگیرند، مانع شد. رئیس راهزنان را خبر کردند و گفتند همه اموال را گرفته‌ایم، اما یک نفر خورجین خود را نمی‌دهد. رئیس راهزنان گفت: چرا خورجینت را نمی‌دهی؟ اینجا کسی با مال عبور نخواهد کرد. او گفت: من عیال‌وار هستم و چندماهی به کوه و بیانان زده‌ام تا رزق و روزی حلالی برای آنان فراهم کنم. دلم نمی‌آید آن را بدهم.

حیدری کاشانی ادامه داد: رئیس راهزنان در واکنش گفت: ما دنبال همین رزق و روزی‌های حلال هستیم و آن عارف گفت: در خورجین خلق خدا به دنبال رزق حلال هستی؟ که نمونه‌هایش را امروز هم داریم و برخی در خورجین دیگران دنبال روزی خود هستند. آن عارف گفت: اگر من نقشه گنجی به تو بدهم، دست از این خورجین برمی‌داری؟ ادامه مطلب...

یکشنبه 102 فروردین 6 , ساعت 1:19 صبح

عامیتسور که یکی از افراد حاضر در این جنایت بود، بعدها در مصاحبه‌ای گفت: «لحظاتی فرا می‌رسد که حیوان می‌شوی»، بعد توضیح داد که چطور اعراب فلسطینی این روستا را با اینکه پرچم سفید در دست داشتند، قتل‌عام کردند.

اما شهرت این روزهای او به‌خاطر سخنان صریح و جنجالی‌اش در مستند طنطوره است.

مستند طنطوره روایت همین سربازان ارتش اسرائیل در ماجرای کشتار روستای طنطوره است.

او در این مستند جلوی دوربین نشست و با خنده قتل‌عام مردم روستای طنطوره را توضیح داد و وقتی مصاحبه‌کننده پرسید "چند نفر را کُشتی؟"، جواب داد: «نمی‌دانم، نشمردم، من یک مسلسل داشتم با 250گلوله».

 


یکشنبه 102 فروردین 6 , ساعت 1:16 صبح

دعای روز و شب چهارم ماه رمضان 1402 + شرح متن، نماز و اعمال

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهمّ قوّنی فیهِ على إقامَةِ أمْرِکَ واذِقْنی فیهِ حَلاوَةَ ذِکْرِکَ وأوْزِعْنی فیهِ لأداءِ شُکْرَکَ بِکَرَمِکَ واحْفَظنی فیهِ بِحِفظْکَ وسِتْرِکَ یـا أبْصَرَ النّاظرین.

خدایا نیرومندم فرما در آن روز بر به پا داشتن فرمانت و بچشان در آن شیرینى یادت را و مهیا کن مرا در آن روز برای انجام سپاسگزاریت به کـرم خودت نگهدار مرا در این روز به نگاه داریت و پرده پوشى خودت اى بیناترین بینایان.

 


<   <<   6   7      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ