سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مرد را سرزنش نکنند که چرا حق خود را دیر درخواست نمود ، بلکه او را عیب کنند که دست بدانچه از آن او نیست گشود . [نهج البلاغه]
 
جمعه 91 مرداد 27 , ساعت 3:6 صبح

همه باهم فردا در راهپیمایی روز قدس

شرکت فعالانه مسلمانان در مراسم روز جهانى قدس سبب قدرت و قوت مبارزین فلسطین خواهد شد.
***************
ملت بزرگ ما در روز قدس با حضور یکپارچه فریاد رساى خود را در حمایت از ملت فلسطین به گوش جهانیان مى‏رساند.

ادامه مطلب...

جمعه 91 مرداد 20 , ساعت 5:33 صبح

یک حادثه ای مربوط به امیرالمؤمنین علی علیه السلام است که نقل کرده اند در روز سیزدهم ماه مبارک

امام علی (ع)

رمضان رخ داده است و آن این است که در روز سیزدهم ماه رمضان - و ظاهراً آن روز، روز جمعه بوده است - ایشان موعظه می کردند و خطبه می خواندند، برای مردم صحبت می کردند و مردم در مسجد نشسته بودند و از جمله کسانی که در مسجد نشسته بودند دو فرزند بزرگوارشان امام حسن و امام حسین علیهما السلام بودند. یک مرتبه وسط صحبت خطاب می کنند به امام حسن، می فرمایند فرزندم حسن! چند روز از این ماه گذشته است؟ عرض می کند پدرجان! سیزده روز (معلوم است که مطلبی را می خواهد بگوید، خودش بهتر از دیگران می داند چند روز گذشته است). باز به امام حسین می فرماید: فرزندم! چند روز از این ماه مانده است؟ پدر جان ! هفده روز. آنگاه دستی به محاسن مبارکش می برد و می فرماید چیزی نمانده است که این محاسن به خون این سر خضاب بشود.

ادامه مطلب...

دوشنبه 91 مرداد 9 , ساعت 1:20 صبح

آیت‌‌الله جنتی در پنجمین سالگرد رحلت آیت‌الله مشکینی به باز‌خوانی خاطرات خود با این عالم بزرگوار پرداخته است.

خبرگزاری فارس: می‌خواستند امام را شهید کنند

آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در پنجمین سالگرد رحلت آیت‌الله مشکینی به بازخوانی زندگی این عالم بزرگوار پرداخته است.

ادامه مطلب...

دوشنبه 91 مرداد 9 , ساعت 1:11 صبح

دهم رمضان وفات حضرت خدیجه (س) تسلیت باد

شرکت پژوی فرانسه با اشاره ضمنی به زیان خود از تحریم‌ها علیه ایران تصریح کرد تحت تاثیر این تحریم‌ها فروش سی‌کی‌دی این شرکت در نیمه نخست 2012 با کاهش 31.1 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به 143 هزار دستگاه رسید.

خبرگزاری فارس: پژو رسماً اعتراف کرد/ کاهش 31درصدی فروش درپی تحریم ایران

شرکت فرانسوی پژو سیتروئن در گزارش عملکرد خود در نیمه نخست 2012 به کاهش شدید فروش خود در اثر تحریم ها علیه ایران اذعان کرد.

ادامه مطلب...

جمعه 91 مرداد 6 , ساعت 5:42 صبح

مسلمانان آرژانتینی امسال با 9 ساعت و نیم روزه‌داری کوتاه‌ترین و مسلمانان دانمارک با 21 ساعت روزه‌داری طولانی‌ترین زمان روزه‌داری در ماه رمضان را به خود اختصاص داده‌اند.

خبرگزاری فارس: طولانی‌ترین و کوتاه‌ترین زمان روزه‌داری در کدام کشورهاست؟

 روزنامه بحرینی اخبار الخلیج در خبری درباره روزه‌داری مسلمانان در ماه مبارک رمضان نوشت که مسلمانان دانمارک امسال ماه رمضان سختی را پیش‌رو دارند. ادامه مطلب...


لیست کل یادداشت های این وبلاگ