سفارش تبلیغ
صبا ویژن
میوه دانش، با کردار نیک چیده می شود نه با گفتار نیک . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 102 اردیبهشت 26 , ساعت 10:44 صبح

خبرگزاری اسپوتنیک در گزارشی از آخرین دستاوردهای دفاعی ایران نوشت: برد موشک کروز جدید ایران با توان هدف گیری در مسافت دو هزار کیلومتر، از تاماهاوک موشک کروز آمریکایی بیشتر است.

خبرگزاری اسپوتنیک در گزارشی از آخرین دستاوردهای دفاعی ایران نوشت: برد موشک کروز جدید ایران با توان هدف گیری در مسافت دو هزار کیلومتر، از تاماهاوک موشک کروز آمریکایی بیشتر است.
گروه سیاسی-رجانیوز: این رسانه روس دوشنبه در گزارشی از قول سردار دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران نوشت: چندین ناو نیروی دریایی سپاه موشک‌های کروز جدید قدر-474 با برد دو هزار کیلومتر دریافت کرده‌اند.
 
به گزارش رجانیوز؛ اسپوتنیک افزوده است: کشتی جنگی اقیانوس پیمای شهید مهدوی و ناوهای جنگی کلاس شهید سلیمانی - نسل جدیدی از ناوهای موشکی به سبک کاتاماران است که سال گذشته توسط ایران رونمایی شدند، به موشک های کروز جدید مجهز شده اند. ادامه مطلب...
یکشنبه 102 اردیبهشت 24 , ساعت 7:16 عصر

ابراز امیدواری رهبر انقلاب برای شکسته شدن قیمت کتاب

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز (یکشنبه) به مدت سه ساعت از نمایشگاه بین‌المللی کتاب در محل مصلای تهران بازدید کردند.

به گزارش ایسنا، رهبر انقلاب در این بازدید که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز حضور داشت، در جریان تازه‌های نشر و کتاب‌های ارائه شده در نمایشگاه قرار گرفتند و همچنین با صاحبان غرفه‌ها و ناشران به گفتگو پرداختند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پایان بازدید از نمایشگاه بین المللی کتاب در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، ضمن ابراز خرسندی فراوان از این بازدید، نمایشگاه کتاب را یک همایش عظیم مردمی با جنبه غالب فرهنگ، توصیف کردند و گفتند: بحمدالله در نمایشگاه کتاب نشانه‌های مژده‌بخش و همتها و انگیزه‌های خوب جوانانه مشاهده می‌شود.  ادامه مطلب...

یکشنبه 102 اردیبهشت 24 , ساعت 7:13 عصر
سالگرد شهادت امام ششم شیعیان؛

امروز 25 شوال سالروز شهادت مظلومانه ششمین خورشید پرفروغ سپهر امامت و ولایت و رئیس مذهب جعفری، حضرت امام جعفر صادق علیه السلام است.

شهادت امام جعفر صادق (علیه السلام) تسلیت بادبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما جعفر بن محمد امام جعفرصادق (ع) ششمین امام شیعیان است که بعد از پدرش امام باقر (ع)، ولی مسلمین شدند.
ایشان به مدت 34 سال (114 تا 148ق) امامت شیعیان را بر عهده داشتند.
امام جعفر صادق در 25 شوال به دستور شقی‌ترین فرد زمان منصور دوانقی به شهادت رسید و خاک بقیع پیکر مطهر ایشان را در آغوش کشید. ادامه مطلب...
یکشنبه 102 اردیبهشت 24 , ساعت 7:12 عصر

شهادت 11 نفر از فرماندهان و اعضای ارشد سرایا القدس در حمله به غزه

گردان‌های (سرایا) القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد که در حملات پنج روزه دشمن صهیونیستی به غزه 11 نفر از فرماندهان و مجاهدان این گردان‌ها به شهادت رسیدند.

به گزارش ایسنا، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، سرایا القدس در بیانیه‌ای اعلام کرد که شهادت این دلاورمردان معادله حضور آنان در میدان نبرد و رویارویی با دشمن اشغالگر صهیونیستی در نبرد "انتقام آزادگان" را به اثبات رساند.

شاخه نظامی جهاد عنوان کرد که خون شهدا مشعل راه مجاهدان در مسیر عزت و سربلندی و آزادسازی قدس و مسجد الاقصی خواهد بود.

گردان‌های قدس اظهار داشت که ترور فرماندهان مقاومت هرگز آنها را از ادامه راه مقاومت بازنمی‌دارد، بلکه خون آنان موجب تشدید رویارویی و مبارزه با دشمن صهیونیستی تا آزادسازی این سرزمین و بازگشت آوارگان به آن خواهد شد. ادامه مطلب...

شنبه 102 اردیبهشت 23 , ساعت 10:55 صبح

 

موسس انجمان کوچک‌نویسان ایران گفت: داستان کوچک، هویتی کاملا ایرانی دارد. ثبت این افتخار و‌ برجسته‌سازی داستان کوچک به توجه متولیان جشنواره‌ها نیاز دارد.

به گزارش ستاد خبری سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، نشست «چرایی عدم توجه به داستان کوچک ایرانی در جوایز ادبی» با سخنرانی احسان عباسلو، نویسنده، منتقد ادبی و موسس انجمن کوچک‌نویسان ایران از ساعت 18:30 چهارشنبه بیستم اردیبهشت 1402 در سالن جوایز کتاب‌های سال جمهوری اسلامی ایران برگزار شد. ادامه مطلب...

شنبه 102 اردیبهشت 23 , ساعت 10:51 صبح

دبیر کل حزب‌الله به مناسبت هفتمین سالروز شهادت سید مصطفی بدرالدین از فرماندهان برجسته حزب‌الله در مدرسه المهدی بیروت در حال سخنرانی است.

سیدحسن نصراللهبه گزارش ایکنا به نقل از المنار، سید حسن نصرالله به مناسبت هفتمین سالروز شهادت مصطفی بدرالدین، از فرماندهان برجسته حزب الله امروز جمعه 22 اردیبهشت در سالن شهید سیدمحمد باقر صدر مدرسه المهدی بیروت سخنرانی کرد.

دبیر کل حزب الله از زمان شهادت این شهید در سال 2008 در دمشق در سالروز شهادت وی سخنرانی کرده است.

سیدحسن نصرالله در ابتدای سخنان خود برای ملت فلسطین پیروزی، عزت و غلبه بر دشمن در نبرد جاری با رژیم اشغالگر صهیونیستی را از درگاه خداوند متعال مسالت خواست.

دبیر کل حزب‌الله به ملت فلسطین، رهبران مقاومت و رزمندگان آن شهادت فلسطینی‌ها در حملات هوایی رژیم اشغالگر صهیونیستی و همچنین شهادت خضر عدنان اسیر فلسطینی بر اثر اعتصاب غذای طولانی در زندان های رژیم صهیونیستی را تبریک گفت. ادامه مطلب...

چهارشنبه 102 اردیبهشت 20 , ساعت 11:21 عصر

سخنگوی جنبش حماس تأکید کرد پاسخ اتاق مشترک عملیات مقاومت به تجاوزات رژیم صهیونیستی، یکپارچه و هماهنگ بود.

حماس: پاسخ مقاومت به تجاوزات صهیونیست‌ها یکپارچه و هماهنگ بود
به گزارش گروه بین‌‌الملل خبرگزاری فارس، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش حماس گفت که اجرای عملیات «ثأر الأحرار»(انتقام آزادگان) توسط اتاق مشترک عملیات گروه‌های مقاومت فلسطین پاسخ طبیعی به جنایت‌های رژیم اشغالگر است. ادامه مطلب...
شنبه 102 اردیبهشت 16 , ساعت 7:5 عصر
مخاطبان راهیان نور، نه تکراری هستند؛ نه از قشری خاص/ دهه هشتادی‌ها رکورددار حضور در مناطق عملیاتی

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج می گوید یکی از شروط اصلی برای حضور در راهیان نور، شرط «سفر اولی بودن» است. پس ادعای حضور افراد و گروه های تکراری بی اساس است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، سردار مجید سوری، دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در گفت وگو با خبرگزاری تسنیم درباره جزئیات برگزاری اردوی راهیان نور صحبت کرد. متن کامل این مصاحبه را در زیر می خوانید: 

تسنیم: می‌خواهم درباره بازه پرمسافری که در اردوی راهیان نور پشت سر گذاشتیم، سوال بپرسم؛ در خبرها آمده بود که روزهای پایانی سال 1401 و نوروز 1402، زائران بسیاری به مناطق عملیاتی رفتند و جمع زیادی از آنها خانواده‌ها بودند. درباره این موضوع گزارشی ارائه کنید. ادامه مطلب...

چهارشنبه 102 اردیبهشت 13 , ساعت 8:27 عصر

طی 6 ماه اخیر شاهد تروریسم سریالی در منطقه بلوچستان علیه نیروهای انتظامی هستیم. مسلحان نقاب‌زده، سوار بر ماشین در سطح شهر حرکت می‌کنند و نیروهای انتظامی را هدف گلوله قرار می‌دهند.

موضع عبدالحمید و پر کردن خشاب تروریست‌ها برای حمله به پلیس/ آمار بالای شهادت نیروهای مدافع امنیت در سیستان و بلوچستان

فارس پلاس؛ روایت روز - عبدالحمید امام جماعت مسجد مکی زاهدان از مهر 1401 وارد پروژه‌ای شد که مولفه‌های زنانه آن هیچ شباهتی به رفتار و فتوای او ندارد. امّا خطبه‌های هفتگی این فرد با وجود شکست پروژه آشوب در پاییز 1401 همچنان بخشی از خوراک رسانه‌ای شبکه‌های لندن نشین را تامین می‌کند. عبدالحمید روز هشتم اردیبهشت 1402 گفته بود:

  • «اگر مأموری در استان یا کشور کشته بشود، شما چگونه قاتل او را در میان جمعیت پیدا می‌کنید؟ وقتی قاتل از میان مردم باشد پیدا می‌شود اما وقتی قاتل، مأمور باشد شما چگونه نمی‌توانید او را پیدا کنید؟! ما معتقدیم همان‌طور که اگر مردم، مأموری را بکشند قصاص دارد، اگر مأموری هم مردم را بکشد قصاص دارد. ما در همین بلوچستان دیده‌ایم که در درگیری‌های طایفه‌ای قاتل دستگیر نمی‌شود، اما وقتی مأموری کشته می‌شود لشکرکشی می‌کنید و قاتل را پیدا می‎کنید.» ادامه مطلب...
سه شنبه 102 اردیبهشت 12 , ساعت 5:8 عصر
حضرت آیت الله جوادی آملی با بیان اینکه کار اسلامی این است که ریشه فقر را از بین ببریم تصریح کرد که جهت ریشه کنی فقر باید زمینه تولید و اشتغال برای همگان فراهم شود.

 

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین میرمحمدی رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه و هیئت همراه با  حضرت آیت الله جوادی آملی دیدار و گفت‌وگو کردند.

حضرت آیت الله جوادی آملی در این دیدار ابراز داشت: مومن باید عزیزانه زندگی کند، خداوند در قرآن کریم برای مومنین عزت مشخص کرد و فرمود: ?وَلِلَّهِ العِزَّةُ وَلِرَسولِهِ وَلِلمُؤمِنینَ? عزّت از آن خداست و رسول و مومنین هم به خاطر ارتباط با خدا، عزت دارند. ادامه مطلب...

<      1   2   3   4      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ