سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در برابر آنکه از او دانش می جویید، فروتنی کنید و از دانشمندان متکبّر مباشید که باطل شما، حقّتان را ببرد . [امام صادق علیه السلام]
 
دوشنبه 102 دی 11 , ساعت 10:9 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم


شما به پویش بزرگ و سراسری «مثل ما، مثل ماه» همراه با جوایز نقدی ارزنده دعوت شده‌اید. تاریخ برگزاری این پویش از 15 آذر تا پایان دی 1402 است. هر کتاب شامل سه سوال است که با پاسخ صحیح به سوالات و ارسال کد به شماره (1000100015000) یک شانس در قرعه‌کشی بزرگ انتشارات بین‌المللی جمال دارید. با دیدن ویدئوی زیر، با نحوه شرکت در مسابقه، بهتر آشنا می‌شوید:

این پویش شامل مجموعه‌ پیامبران اولوالعزم است که پنج کتاب را دربرمی‌گیرد:

کتاب اول «پیامبر هزار و یک درخت»: داستان زندگی پیامبری است که صدها سال برای هدایت مردمش تلاش کرد.

کتاب دوم «پیامبر تبر آتشین»: داستان زندگی هیجان‌انگیز پیامبری است که آتش برایش گلستان شد.

کتاب سوم «پیامبر اژدهای چوبی»: داستان پیامبری است که از قصری زیبا و مجلل فرار کرد اما با یک تکه چوب توانست جادوگران پادشاه را شکست دهد.

کتاب چهارم «پیامبرشفابخش»: داستان پیامبری است که به هر سرزمینی قدم گذاشت بعد از رفتن او بیماری و بدی از آن سرزمین کوچ کرد.

کتاب پنجم «پیامبر گل سرخ»: داستان پیامبری با عطر گل سرخ است. پیامبری که مهربانی‌اش مانند عطر گل سرخ در سرزمین‌ مکه جاری شده بود.

نویسنده مجموعه کتاب پویش مثل ما مثل ماه، آقای مسلم ناصری است. نویسنده توانای خراسانی که می‌توان راز و رمز گوشه‌های پنهان تاریخ را در قصه‌پردازی او دید. او با روایتی نو از گذشته سعی می‌کند ماجراهای فراموش‌شده را با وقایع امروز پیوند دهد و خواننده را سوار بر پل معلّقی میان دیروز و امروز با خود همراه کند. دکتر ناصری تاکنون جوایز متعددی را از آن خود کرده است که می‌توان به جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی، چندین بار نویسنده برتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، بارها برگزیده کتاب سال حوزه، برگزیده بیست سال ادبیات دینی، برگزیده کتاب سال داستان عاشورایی، چند بار برگزیده کتاب سال رضوی و مواردی دیگر اشاره کرد.

توجه داشته باشید هر کتاب یک شانس در قرعه‌کشی برای شما دارد؛ اما با پنج کتاب شما پنج شانس در قرعه‌کشی دارید. اگر در پویش مثل ما مثل ماه، مجموعه پنج کتاب را با هم بخرید، بسته به صورت رایگان برایتان پست خواهد شد.

شما می‌توانید کتاب‌ها را به صورت حضوری از فروشگاه نشر جمال، پاتوق‌های کتاب در سراسر کشور و به صورت مجازی از سایت نشر جمال تهیه کنید.

لینک سایت و اطلاعات بیشتر

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ