سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خدایا! . . . از نادانی و بیهودگی و از گفتار و کردار بد به تو پناه می برم . [امام علی علیه السلام ـ در دعای یوم الهریر در پیکار صفّین ـ]
 
شنبه 93 آذر 29 , ساعت 9:43 صبح

یک پیشنهاد «یلدایی محمدی(ص)»

از دیرباز شب پایانی پاییز و شب آغازین زمستان برای ایرانیان شبی خاطره انگیز بوده است. شبی موسوم به «شب چله» یا «شب یلدا». شبی که در آن پدربزرگها و مادر بزرگها خانه را برای استقبال از فرزندان می آرایند و فرزندان و نوه ها نیز از آن سو برای دیدار بزرگان خانواده بی قرارند. ادامه مطلب...

چهارشنبه 93 آذر 26 , ساعت 9:56 صبح

شورای استانداری نجف 20 دسامبر 2012 و پس از افزایش تعداد پروازهای فرودگاه نجف، از آغاز صدور روادید به طور مستقیم برای زائرانی خبرداده بود که از طریق این فرودگاه به عراق سفر می کنند.

جام دینی:به گزارش العالم "مرتضی الموسوی" مدیر فرودگاه نجف تصریح کرد: برای سهولت انتقال مسافران تعداد پروازهای روزانه این فرودگاه به 70 پرواز افزایش یافته است.

ادامه مطلب...

چهارشنبه 93 آذر 26 , ساعت 9:52 صبح

در حالی آمارهای غیر رسمی از سفر قریب دو میلیون زائر ایرانی به کشور عراق برای حضور در مراسم اربعین حسینی خبر می‌دهند اما ظاهرا این موضوع و حضور باشکوه، برای رییس جمهور امری عادی بوده استف چنانکه آقای روحانی در سخنرانی‌های متعددی که اتفاقا در روزهای اخیر داشته، تقریباً هیچ اشاره‌ای به این حماسه عظیم ایرانی‌ها و تجمع پرشور نکرده است.

ادامه مطلب...

چهارشنبه 93 آذر 12 , ساعت 2:33 عصر

 

 

ادعای رسانه غربی در مورد حمله ایران به داعش
یک مقام وزارت دفاع آمریکا در این مورد به هافینگتون پست گفت که واشینگتن در جریان بمباران هوایی مواضع گروه داعش از سوی ایران قرار دارد.

لیست کل یادداشت های این وبلاگ