سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کسانی را که به آنها دانش می آموزید، بزرگ شمارید . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
یکشنبه 93 آبان 25 , ساعت 1:18 عصر

یاران امام زمان (عج) عمدتاً بسیجیان هستند

 

آیت‌الله مکارم شیرازی:

 

به گزارش بسیج پرس؛ حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی در دیدار با سردار نقدی، حجت‌الاسلام تویسرکانی و برخی از مسئولان بسیج ضمن خرسندی از این دیدار اظهار داشت: اگر بسیج نبود بسیاری از مسائل زمین می‌ماند، آثار و برکاتی که از بسیج دیده‌ایم باید این تشکیلات همچنان پابرجا بماند.

وی مسئله بسیج را فراتر از آمادگی نظامی دانست و افزود: امروز در بخش‌های مختلف اجتماعی در تربیت، اقتصاد ، هنر و... نیز وارد شده و موفقیت‌های زیادی را کسب کرده ‌است.

این مرجع تقلید شیعیان، بسیج را نیروی آماده، مخلص و با انگیزه خوانده و خاطر نشان کرد: بسیج سرمایه ذی‌قیمتی است که همگان باید آن را قدر بدانند. اگر دنیا یک‌ دهم بسیج را داشته باشد خیلی بیشتر از این استفاده می‌کند. ادامه مطلب...

چهارشنبه 93 آبان 21 , ساعت 9:1 صبح

هر جایی چراغی به نام حسین (علیه‌السلام) روشن شد؛ همان جا حرم امام است.

3247_sunnah.jpg

علامه امینی نجفی (رضوان الله تعالی علیه) صاحب کتاب گران قدر الغدیر و از مفاخر معظم شیعه در سال 1390 هجری قمری چشم از جهان فرو بستند.

«حجةالاسلام دکتر هادی امینی» با ذکر خاطره ای از پدر بزرگوارشان می‌نویسد: «پس از فوت پدرم آرزو داشتم یک‌بار ایشان را در خواب ببینم و از حالشان باخبر شوم. تا اینکه بعد از چهار سال بالاخره شب جمعه ای قبل از اذان صبح ایشان را در خواب دیدم، در حالی که بسیار شاداب و خوشحال بودند.
جلو رفتم و پس از سلام و دست بوسی پرسیدم: پدر جان! چه علمی باعث سعادت و نجات شما شده است؟


ادامه مطلب...

پنج شنبه 93 آبان 8 , ساعت 8:46 صبح

هیئت‌های مذهبی دارای چند ویژگی هستند که آنها را از سایر تشکل‌ها و جمع‌ها جدا می‌سازد: اولین ویژگی‌شان این است که توسط مردمی که علاقه‌مند به اسلام و ائمه‌‌ی طاهرین علیهم‌‌السلام هستند اداره می‌‌شوند و بر محور عشق به ائمه‌ی طاهرین علیهم‌‌السلام تشکیل شده‌‌اند.http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/28059/C/13930807_0728059.jpg ویژگی دوم این است که هزینه‌­های این هیئت‌­ها توسط خود مردم تأمین می­‌شود و نه دستگاه‌های دولتی و حکومتی. ویژگی سوم هم این است که سه عنصر «مردم»، «روحانیت» و «مداح» در این هیئت‌­ها جمع شده‌‌اند. «مردم» هیئت را تشکیل می­‌دهند و هزینه‌­هایش را تأمین می‌­کنند، «روحانی» به‌عنوان کسی که معرفت و محبت به ائمه علیهم‌‌السلام را گسترش می‌‌دهد، و «مداح» هم به‌‌عنوان هنرمندی که می‌­تواند این محتوا را به دل و جان مردم منتقل کند در هیئت حضور دارد.

ادامه مطلب...


لیست کل یادداشت های این وبلاگ