سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر کس از حلال خورد، دلش صاف و نازک و چشمانش اشک آلود شود و برای دعایش حجابی نباشد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
پنج شنبه 102 فروردین 31 , ساعت 12:38 صبح
بسم الله الرحمن الرحیم

اللهمّ غَشّنی بالرّحْمَةِ وارْزُقْنی فیهِ التّوفیقِ والعِصْمَةِ وطَهّرْ قلْبی من غَیاهِبِ التُّهْمَةِ یا رحیماً بِعبادِهِ المؤمِنین.


خدایا بپوشان در آن با مهر و رحمت و روزى کن مرا در آن توفیق و خوددارى و پاک کن دلم را از تیرگیها و گرفتگى هاى تهمت اى مهربان به بندگان با ایمان خود.
دعای روز بیست و نهم ماه مبارک رمضان+صوت، متن و ترجمه

پنج شنبه 102 فروردین 31 , ساعت 12:37 صبح

 

بنیاد حفظ آثار: واکنش نیروهای مسلح به دشمنان، قاطع و پشیمان‌کننده خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بیانیه‌ای با گرامیداشت 29 فروردین ماه «روز ارتش جمهوری اسلامی ایران» و تجلیل از حماسه آفرینی‌های نزاجا؛ وحدت، یکپارچگی و اقتدار نیروهای مسلح کشور به ویژه ارتش و سپاه را «دژ تسخیر ناپذیر ملت ایران» برابر دشمنان خبیث و ماجراجو علیه انقلاب و نظام اسلامی دانست.

در ابتدای این بیانیه آمده است: با گذشت 44 سال از فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) در فروردین سال 1358 مبنی بر حفظ و تقویت ارتش، حوادث و رخدادهای سخت و صعب ناشی از دشمنی‌های استکبار جهانی در عصر جمهوری اسلامی علیه میهن عزیزمان حکایت از عمق نگاه و درایت راهبردی معمار کبیر انقلاب اسلامی از این تصمیم بزرگ دارد. ادامه مطلب...

چهارشنبه 102 فروردین 30 , ساعت 12:47 صبح

اَللّـهُمَّ وَفِّرْ حَظّى فیهِ مِنَ النَّوافِلِ،

خدایا سرشار کن بهره ام را در این ماه از انجام مستحبات و نوافل

وَاَکْرِمْنى فیهِ بِاِحْضارِ الْمَسآئِلِ، وَقَرِّبْ فیهِ وَسیلَتى اِلَیْکَ مِنْ بَیْنِ

و گرامیم دار به یاد داشتن مسائل و نزدیک گردان در آن وسیله ام را بسویت از میان سایر

الْوَسآئِلِ، یا مَنْ لا یَشْغَلُهُ اِلْحـاحُ الْمُلِحّینَ

وسایل اى که سرگرمش نکند سماجت سماجت کنندگان

دعاى روز بیست و هشتم ماه رمضان

 

 


چهارشنبه 102 فروردین 30 , ساعت 12:46 صبح

 

تهران- ایرنا- به گفته یک رزمنده دفاع مقدس، آبان ماه 1366 که گردان قمر بنی‌هاشم به خط پدافندی سردشت اعزام شد برای استراحت رزمندگان سنگرهای موقت ساختیم و در هر سنگر 2 متری 15 نفر می‌خوابیدیم.

محمدعلی دشتی رحمت آبادی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه در آن سال چون استحکام سنگرها مناسب نبود علاوه بر نگهبانی باید سنگرها را محکم می کردیم و سنگری با ابعاد بزرگتر برای رزمندگان می ساختیم، بیان کرد: رزمندگان یا برای مبارزه به عملیات می رفتند یا به خط پدافندی برای نگهبانی اعزام می شدند و در این خط افراد در گردان ها باید 20 تا 30 روز در آنجا می ماندند.

وی توضیح داد: بنده در دو مقطع به جبهه رفتم. بار اول از تهران لشکر سیدالشهد به لشکر سنندج پیوستم. نیروهایی ستاد لشکر در پادگان شهر سندنج بودند و گردان ها در خارج از شهر در پادگان، شب با یکی از دوستان به ستاد رفتیم یک واحدی به نام وسابقون بود (اسامی گروها براساس عناوین قرآن انتخاب می شد) به صورت اتفاقی با رزمندگان اطلاعات و عملیات مواجه شدیم. آنها همیشه درگیر خط مقدم بودند و زمان عملیات مستقیم با دشمن درگیر می شدند ولی دیگر رزمندگان همیشه در مواجهه با درگیری مستقیم نبودند. ادامه مطلب...

سه شنبه 102 فروردین 29 , ساعت 1:3 صبح

سعید بیابانکی در بیستمین‌وششمین برنامه «چشمه حکمت»، به بازتاب و واکاوی واژه «حلم» به عنوان یکی از زیبنده‌ترین و پسندیده‌ترین صفات و فضایل اخلاقی و معرفتی انسان در ادبیات عرفانی و معنوی شاعران و ادیبان پرداخت.

سعید بیابانکی، در بیستمین‌وششمین برنامه چشمه حکمت ایکنا که به مناسبت ماه مبارک رمضان تهیه شده، با درود و احترام و ضمن ابراز امیدواری نسبت‌ به آنکه مجموعه درس‌گفتارهایی که در قالب چشمه‌ حکمت خبرگزاری ایکنا تقدیم همراهان مسلمان و مؤمنان روزه‌دار شده‌ است مقبول طبع بلند صاحب‌نظران قرار گرفته باشد، گفت: در این درس‌گفتار قرار است که نگاهی بیفکنیم به ادبیات عرفانی در باب صفت و واژه «حلم» و ببینیم که عرفای بزرگ ادبیات ایران‌زمین برای ما چه گفته‌اند.

خواجه‌ نصیر طوسی در کتاب «اخلاق ناصری» در باب انواعی که تحت اجناس فضایل باشند می‌نویسد: «حلم» آن بُوَد که نفس را طمأنینه‌ای حاصل شود تا غضب به‌ آسانی تحریک او نتواند کرد و اگر مکروهی بِدو رَسد در شَغَب نیاید. ادامه مطلب...

سه شنبه 102 فروردین 29 , ساعت 12:56 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهمّ ارْزُقْنی فیهِ فَضْلَ لَیلَةِ القَدْرِ وصَیرْ أموری فیهِ من العُسْرِ الی الیسْرِ واقْبَلْ مَعاذیری وحُطّ عنّی الذّنب والوِزْرِ یا رؤوفاً بِعبادِهِ الصّالِحین.

خدایا روزی کن مرا در آن فضیلت شب قدر را و بگردان در آن کارهای مرا از سختی به آسانی و بپذیر عذرهایم و بریز از من گناه و بارگران را، ای مهربان به بندگان شایسته خویش

اعمال شب و روز بیست و هفتم رمضان 1400 + دعا و نماز 27 رمضان

 


دوشنبه 102 فروردین 28 , ساعت 12:36 صبح

اللهمّ اجْعَل سَعْیی فیهِ مَشْکوراً وذَنْبی فیهِ مَغْفوراً وعَملی فیهِ مَقْبولاً وعَیْبی فیهِ مَسْتوراً یا أسْمَعِ السّامعین.

خدایا قرار بده کوشش مرا در این ماه قدردانـى شده وگناه مرا در این ماه آمرزیده وکردارم را در آن مورد قبول وعیب مرا در آن پوشیده اى شنواترین شنوایان.

 

 


دوشنبه 102 فروردین 28 , ساعت 12:35 صبح

رئیس قرارگاه عمار گفت: در انتخابات‌های ما هیچ گاه نبوده که افراد برای سلایق مختلف وجود نداشته باشند، اما اینکه حالا ما بیایم دست بگذاریم به اینکه فلان شخص حتما از این سلیقه باید باشد، این تحمیل بر دستگاه نظارتی است.

باید مراقب نفوذی‌ها باشیم/ مسئولان علت گرانی‌ها را شفاف به مردم بگویند/ هیچ انتخاباتی در کشور یکطرفه نبوده است

مهدی طائب رئیس قرارگاه عمار در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در پاسخ به این سوال که «رهبر انقلاب در سخنرانی امسال و البته در انتخابات‌های مختلف اهمیت مساله مشارکت بالا را متذکر شدند، دستگاه‌ها و مسئولان چه مسئولیتی در مسیر ایجاد امید و انگیزه در مردم برای مشارکت دارند؟»، گفت: طبیعی است که مردم به شکل ذاتی انقلاب را قبول دارند و براساس احساس نیازی که برای آن‌ها حاصل شود، نسبت به اینکه حضورشان پای صندوق چقدر موثر است حضور پیدا خواهند کرد؛ اما آنچه که از مسئولین برمی‌آید و باعث می‌شود که انگیزه‌ها برای حضور بیشتر شود، این است که کاری که برعهده‌شان است را خوب انجام دهند. ادامه مطلب...

یکشنبه 102 فروردین 27 , ساعت 1:38 صبح

دعای روز بیست و پنجم ماه مبارک رمضان+متن، صوت و ترجمه

 

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهمّ اجْعَلْنی فیهِ محبّاً لأوْلیائِکَ ومُعادیاً لأعْدائِکَ مُسْتَنّاً بِسُنّةِ خاتَمِ انْبیائِکَ یا عاصِمَ قُلوبِ النّبییّن.


خدایا قرار بده مرا در این روز دوست دوستانت و دشمن دشمنانت و پیرو راه و روش خاتم پیغمبرانت اى نگهدار دلهاى پیامبران.

یکشنبه 102 فروردین 27 , ساعت 1:37 صبح
اختصاصی/ سدید365؛ جدیدترین موشک تاپ‌اتک ایرانی با موفقیت آزمایش شد

موشک ضدزره «سدید365»، جدیدترین موشک تاپ‌اتک ایرانی با موفقیت توسط نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آزمایش شد.

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، آزمایش موشک ضدزره سدید365 جدیدترین موشک تاپ‌اتک ایرانی با موفقیت توسط نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد.

 

در همین رابطه سردار علی کوهستانی مسئول سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی سپاه در گفتگو با خبرنگار دفاعی تسنیم گفت: موشک سدید365 یک موشک ضدزره هدایت‌شونده با برد 8 کیلومتر است که قابلیت انهدام انواع ادوات زرهی را دارد. ادامه مطلب...

   1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ