سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دنیا را دشمن بدارید، تا خدا دوستتان بدارد [حضرت مسیح علیه السلام ـ چون از ایشان درباره کاری که خدا دوستی به بار می آورد، پرسیدند ـ]
 
سه شنبه 96 شهریور 7 , ساعت 8:3 صبح

تاریخ عید قربان 1396 , روز عید قربان 96 , عید قربان 1396 , عید قربان 96 , عید قربان چه روزی است , تاریخ دقیق عید قربان در سال 1396

تاریخ عید قربان در سال 1396

به گزارش سایت دریایی ها : روز دهم ذی الحجه هجری قمری، (برابر با جمعه 10 شهریور ماه 1396) مصادف،با عید سعید قربان از گرامیترین اعیاد مسلمانان است.

عید قربان، روز اثبات عشق و تسلیم در برابر امر الهی، روز آزمایش و امتحان حضرت ابراهیم خلیل الله و حضرت اسماعیل علیه السلام که از آن سربلند بیرون آمدند.

ادامه مطلب...

سه شنبه 96 شهریور 7 , ساعت 8:3 صبح

 

روز عرفه,اعمال روز عرفه,فضیلت روز عرفه

روز عرفه - نهم ذیحجه را ‏روز عَرَفه گویند. این روز از روزهای مهم برای مسلمانان و از جمله شیعیان است. گرچه عید نامیده نشده اما همچون عید خوانده شده است. از سوی دیگر از آنجا که امام سوم شیعیان حرکت خود را بسوی کربلا پس از مراسم حج آغاز کرد برای شیعیان از اهمیت بسزایی برخوردار است. همچنین زیارت امام سوم شیعیان در این روز بسیار توصیه شدهاست.«دعای امام حسین در روز عرفه» از مهم ترین اعمال این روز است که پس از نماز ظهر و عصر خوانده میشود.عید قربان پس از روز عرفه قرار دارد.

  ادامه مطلب...


لیست کل یادداشت های این وبلاگ