سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه دانشش را در نهان به کار نبندد، درعیان رسوایش کند . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 102 خرداد 18 , ساعت 11:7 عصر





















رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: جهاد تبیین، حجاب و خانواده سهم و شأن معتنابهی در سبد تألیف کتب دارند که باید گام‌های بلندتری در این مسیر برداریم.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در جمع مؤسسات انتشاراتی این سازمان گفت:

باید از ظرفیت تبلیغی هیأت‌ها و مساجد در چرخه ترویج کتاب استفاده کنیم. ادامه مطلب...

چهارشنبه 102 خرداد 17 , ساعت 11:59 صبح

قدرت بازدارندگی ایران، تضمین کننده امنیت و صلح پایدار منطقه است

وزیر امور خارجه کشورمان نوشت: قدرت بازدارندگی ایران، تضمین کننده امنیت و صلح پایدار منطقه است و توسعه روابط دوستانه و شراکت سازنده با همسایگان با جدیت تداوم خواهد یافت. ادامه مطلب...

سه شنبه 102 خرداد 16 , ساعت 9:46 عصر
پیام فرمانده سپاه به رهبر انقلاب: بسیجیان برای یک نبرد بزرگ و جهاد عظیم آماده‌اند

سرلشکر حسین سلامی در پیامی به محضر رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی، از الطاف معظم له نسبت به بسیجیان و گروه‌های جهادی قدردانی و بر آمادگی بسیجیان برای یک نبرد بزرگ و یک جهاد عظیم و اعجاز جدید تاکید کرد.

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، در پی بیانات مقام معظم رهبری در مراسم گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و الطاف ایشان نسبت به بسیجیان و گروه‌های جهادی و پایگاه‌های مقاومت، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی از الطاف معظم له قدردانی و تشکر کرد.

 

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

محضر مبارک رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

 با اهدای سلام و تحیات الهی و با تقدیم احترام، به استحضار می‌رساند؛ ادامه مطلب...

دوشنبه 102 خرداد 15 , ساعت 10:37 صبح

سالــروز آغــاز رهبــری و زعامت علمدار عصر ظهــور حضرتـــ آیتـــ الله خامنــه ای بر امامـــ زمانـــ(عج) و منتظـرانــــ ظهورشـــ مبارکبــاد

اطاعت از خامنه ای
اطاعت از امام است


یکشنبه 102 خرداد 14 , ساعت 12:59 عصر

خبر دستگیری امام به سرعت در شهر قم و مناطق اطراف پیچید. زن و مرد از روستاها و منازل خویش در شهر به سوی منزل قائد خود حرکت کردند. شعار اصلی جمعیت «یا مرگ یا خمینی» بود که از تمام فضای قم به گوش می رسید. خشم مردم آنچنان بود که ابتدا مأمورین پلیس پا به فرار گذاشتند. آنها پس از تجهیز قوا به میدان آمدند.
نیروهای کمکی نظامی نیز از پادگان های اطراف به شهر قم گسیل شدند. هنگامی که سیل جمعیت از حرم حضرت معصومه بیرون آمدند، رگبار مسلسلها گشوده شد و تا ساعتی چند درگیری شدید ادامه داشت. حمام خون به راه افتاده بود. هواپیماهای نظامی از تهران به پرواز درآمدند و در فضای شهر قم برای ایجاد رعب بیشتر دیوار صوتی را شکستند.قیام با سرکوبی شدید کنترل شد. کامیون های نظامی، اجساد شهدا و مجروحین را به سرعت از خیابانها و کوچه ها به نقاط نامعلومی بردند. غروب آن روز شهر قم حالتی جنگ زده و غمگینانه داشت. ادامه مطلب...

یکشنبه 102 خرداد 14 , ساعت 12:57 عصر

رهبر معظم انقلاب با اشاره به اینکه ما می‌توانیم کلید حل مشکلات است گفتند: ما مشکلاتی داریم اما با روحیه «ما می‌توانیم» می‌توانیم از سد مشکلات عبور کنیم و هرکس ایران و منافع ملی را دوست دارد باید برای ترویج ایمان و امید تلاش کند.

رهبر معظم انقلاب: هرکس منافع ملی را دوست دارد برای ترویج ایمان و امید تلاش کند

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، مراسم سی و چهارمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) امروز صبح با حضور پرشور مردم و مسئولان برگزار شد. ادامه مطلب...

شنبه 102 خرداد 13 , ساعت 11:41 صبح
ویژه‌برنامه‌های حرم مطهر رضوی در سالگرد رحلت امام ‌(ره)‌

همزمان با سالگرد رحلت بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی و سالگرد قیام 15 خرداد، در بارگاه منور رضوی برنامه‌های ویژه ای برای زائران و مجاوران تدارک دیده شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، به نقل از آستان نیوز، برگزاری این برنامه ها با محوریت رواق امام خمینی(ره) است و از 13 خرداد و مراسم شب ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی آغاز می شود.

سخنرانی حجت‌الاسلام شهاب مرادی در شب ارتحال امام خمینی(ره)

مراسم شب ارتحال بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی، شامگاه 13 خرداد در رواق امام خمینی(ره) برگزار می شود.این مراسم از ساعت 19 و 45 دقیقه با مرثیه سرایی حاج صادق آهنگران و با اجرای سرود گلدسته های حرم ادامه می یابد. ادامه مطلب...

شنبه 102 خرداد 13 , ساعت 11:31 صبح
امیر ایرانی: ائتلاف دریایی شمال اقیانوس هند با حضور ایران و عربستان تشکیل می‌شود

فرمانده نیروی دریایی ارتش از تشکیل ائتلاف دریایی در شمال اقیانوس هند با حضور کشورهایی نظیر ایران، عربستان، امارات، قطر، بحرین، عراق، پاکستان و هند و تقریباً همه کشور‌های این حوزه خبر داد.

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش در گفت‌وگویی تلویزیونی از شکل‌گیری ائتلاف‌های جدید در منطقه و فرامنطقه خبرداد.

امیر دریادار ایرانی ادامه داد: امروز کشور‌های منطقه به این نقطه رسیده‌اند که اگر قرار است امنیتی در منطقه برقرار باشد، حتماً با هم‌افزایی و همکاری یکدیگر قابل انجام و برقراری است. ادامه مطلب...

جمعه 102 خرداد 12 , ساعت 12:6 عصر

بجنورد- ایرنا- فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ایرانی ها، ملت سربلند و با افتخاری هستند که در مسیر رسیدن به حکومت جهانی امام زمان (عج) حرکت می کنند.

به گزارش ایرنا سردار اسماعیل قاآنی روز جمعه در یادواره شهید «محمد رضایی» در فاروج اظهار کرد: شهید«محمد رضایی» پرورش یافته مکتب اهل بیت(ع) و الگوی استقامت و صبر بود.

وی افزود: این شهید بزرگوار از برادران جوان غواص بود که در جنگ سخت ترین کارها را انجام داد و در ایثار و از خودگذشتگی الگوی بی نظیری بود.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: در اسارت نیز مقاومت و عزتمندی خود را حفظ کرد و بالاخره به شهادت رسید و عزت و عظمتی دو چندان یافت.

سردار قاآنی، شهید «رضایی» را اسوه مقاومت و عزتمندی مردم ایران خواند و گفت: امام راحل(ره) این ایثار و از خودگذشتگی را در دل تمامی رزمندگان اسلام ایجاد کرد و ادامه مسیر شهدا آرزوی همه رزمندگان است.

به گزارش ایرنا، شهید «محمد رضایی» نیروی اطلاعات عملیات در عملیات کربلای چهار بعد از نبردی جانانه و جنگ تن به تن با شجاعت تمام به اسارت در می آید.

این شهید بزرگوار بعد از اسارت مورد شناسایی قرار می گیرد و برای تخلیه اطلاعات زیر شکنجه به شهادت می رسد.

پیکر پاک این شهید والامقام بعد از سقوط صدام به ایران منتقل و در زادگاه پدری اش، مقابل مسجد امام سجاد(ع) در نزدیکی فاروج به خاک سپرده می شود.

 


جمعه 102 خرداد 12 , ساعت 12:6 عصر

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای شامگاه پنجشنبه در همایش ملی 15 خرداد که در مصلی صاحب‌الزمان (عج) ورامین و در آستانه شصتمین سالگرد قیام خونین 15 خرداد سال 42 مردم دشت ورامین برگزار شد اظهار داشت: مردم دشت ورامین با قیام خونین خود، دین خدا رسول اسلام و ائمه اطهار (ع) را یاری رساندند و امروز نیز فرزندان آن مردان بزرگ، از امامین انقلاب و ولایت فقیه دفاع و حراست خواهند کرد.
وی افزود: همه روزهای و ایام متعلق به خدا است ولی برخی از ایام از جمله 15 خرداد، یوم الله است که به برکت آن خداوند متعال به همه انسان‌ها و زمین و آسمان برکات ویژه عنایت می‌کند.
این مسئول تصریح کرد: در طول تاریخ، سال‌های مختلف و ایام معاصر، قیام‌ها و نهضت‌های مختلفی در ایران شکل گرفت که هیچ یک به نتیجه مطلوب قیام کنندگان منجر نشد ولی قیام امام راحل چون بر مبنای دین و اسلام ناب محمدی (ص) و رهبری مرجع تقلید مردم آغاز شد، قیامی که متکی بر مردم و از متن جامعه جوشش گرفت، به پیروزی بزرگی دست یافت که ثمره آن در 22 بهمن سال 57 به پیروزی انقلاب منجر شد.
محسنی اژه‌ای یکی از مهمترین برکات این انقلاب را در هم پیچیده شدن طومار سلطنت 2500 ساله شاهنشاهی در ایران یاد و خاطرنشان کرد: مردم ایران با نهضت خود که قیامی قرآنی، اسلامی و مردمی بود، حکومتی که قدرت خود را از حمایت مستکبران به دست آورده بود در هم شکسته و خانه عنکبوتی قدرت‌های استکباری را ویران ساختند، قیامی که سرآغاز آن در 15 خرداد سال 1342 بود و به هدف اولیه خود در پیروزی انقلاب در 22 بهمن سال 57 دست یافت. ادامه مطلب...

<      1   2   3   4      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ